xmlns:fb="https://www.facebook.com/2008/fbml"> Voice Of Myanmar: သေဘၤာျဖင့္ ကုန္စည္သယ္ပို့ျခင္း တစ္ေခတ္သစ္လာဖြယ္ရွိ

Wednesday, February 2, 2011

သေဘၤာျဖင့္ ကုန္စည္သယ္ပို့ျခင္း တစ္ေခတ္သစ္လာဖြယ္ရွိ


ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ၁၀ဘီး ၊ ၁၂ဘီး အစရွိေသာ ကုန္တင္ယာဥ္ၾကီးမ်ား၏  တင္ယူႏုိင္သည့္ ကုန္တန္ခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်သတ္မွတ္လိုက္ျခင္းေၾကာင့္ ေရေၾကာင္းကုန္စည္တင္ရန္ လုပ္ ငန္းရွင္မ်ားက စိတ္ဝင္စားလာ သည့္ အတြက္ သေဘၤာေဆာက္လုပ္မႈ ပိုမိုမ်ားျပားလာေၾကာင္း အလုံ သေဘၤာက်င္းမွ သိရသည္။”ကုန္းလမ္းထက္ ေရေၾကာင္း လိုင္းက ကုန္က်စရိတ္ သက္သာ တာ ေၾကာင့္ လက္ရွိ ေဆာက္လုပ္ ေနတဲ့ လုပ္ငန္းရွင္ေတြက သေဘၤာ စင္းေရ တိုးၿပီး ေဆာက္လုပ္လာၾက တယ္။ သေဘၤာက်င္းမွာ အရင္က တစ္စင္းေဆာက္တဲ့ သူ ေတြ က အခု ၂ စင္း၊ ၃ စင္း ေဆာက္လာၾက တယ္”ဟု အလုံသေဘၤာက်င္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။၂ဝဝ၈-၂ဝဝ၉ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္၌ သေဘၤာစင္း ေရ ၁၂ စင္း ႏွင့္ ၂ဝဝ၉-၂ဝ၁ဝ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ သေဘၤာစင္းေရ ၂ဝ စင္း ေဆာက္ လုပ္ခဲ့ၿပီး ၂ဝ၁ဝ-၂ဝ၁၁ ဘ႑ာႏွစ္ တြင္ သေဘၤာ ၂၅ စင္းခန္႔ ေဆာက္လုပ္ႏိုင္မည္ဟု ခန္႔မွန္း ထားေၾကာင္း သိရသည္။”
တခ်ဳိ႕ လုပ္ငန္းရွင္ေတြဆိုရင္ ေရေၾကာင္းလိုင္းက ကုန္တင္ကား ထက္ ရက္ၾကာေပမယ့္ ကုန္က် စရိတ္သက္သာၿပီး ပ်က္စီးဆုံး႐ႈံးမႈ နည္း တာေၾကာင့္ တင္ပို႔လာၾက တာ”ဟု ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက သူ၏အျမင္ ကို ေျပာသည္။သေဘၤာေဆာက္လုပ္မႈမ်ား၌ ဆီတြဲသေဘၤာမ်ား အျပင္ အေထြ ေထြသေဘၤာမ်ား ေဆာက္လုပ္မႈ မ်ားၿပီး ျပည္ပမွ အာဆီယံရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမႈ ဝင္ေရာက္လာပါက လက္ရွိ ေဆာက္လုပ္မႈထက္ ပိုမိုမ်ားျပား လာႏိုင္ေၾကာင္း အလုံ သေဘၤာက်င္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ထပ္ေလာင္း ေျပာသည္။

Credit : Popular News