xmlns:fb="https://www.facebook.com/2008/fbml"> Voice Of Myanmar: အင္ဂ်င္မပါဘဲ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည္႕ လွ်ပ္စစ္ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ား တင္သြင္းမည္

Sunday, March 6, 2011

အင္ဂ်င္မပါဘဲ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည္႕ လွ်ပ္စစ္ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ား တင္သြင္းမည္

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ေမာင္းႏွင္ရန္အတြက္ အင္ဂ်င္မပါဘဲ လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာျဖင့္ ေရြ႕လ်ားသြားလာႏိုင္သည့္ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံလုပ္ ခရီးသည္တင္ လွ်ပ္စစ္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျပည္တြင္းသို႔ တင္သြင္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Treasure PalaceInternational Trading ကုမၸဏီမွ ၂၆-၁-၂၀၁၁ ရက္ တြင္ သိရသည္။  “ေျခာက္နာရီေလာက္ အားသြင္းၿပီးရင္ ၀န္အျပည့္ တင္ေဆာင္ကာ အဲယားကြန္းဖြင့္ၿပီး ကီလိုမီတာ ၅၀၀ ေလာက္ ေမာင္းလို႔ရတယ္။ ဒီခရီးက ေနျပည္ေတာ္-ရန္ကုန္ အသြားအျပန္ နီးနီးေလာက္ရွိတယ္။ အဲယားကြန္းမဖြင့္ဘဲ ေမာင္းရင္ ကီလိုမီတာ ၂၀၀၀ ေလာက္ေမာင္းလို႔ရတယ္”” ဟု အဆိုပါ ကုမၸဏီမွဒါ႐ိုက္တာ ဦး၀င္းႏိုင္က အထက္ပါရက္တြင္ ေျပာသည္။အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ကားမ်ားသည္ ေလာင္စာဆီအသံုးျပဳ၍ ေမာင္းႏွင္ျခင္း မဟုတ္ဘဲ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားကို ကားအတြင္းရွိ ဘက္ထရီမ်ားတြင္ သိုေလွာင္ ၍ ေမာ္တာအသံုးျပဳ ေမာင္းႏွင္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အတြင္း ကြန္ပ်ဴတာထိန္းခ်ဳပ္စနစ္ အသံုးျပဳထားေၾကာင္း၊ ကာဗြန္ဒိုင္ေအာက္ဆုိက္ ထြက္ရွိမႈမရွိ သျဖင့္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ညစ္ညမ္းမႈ မရွိေၾကာင္း ယင္းကေျပာသည္။ လွ်ပ္စစ္ခရီးသည္တင္ကားမ်ားအတြက္ ေစ်းႏႈန္းသည္ က်ပ္သိန္း ၁၂၀၀ ခန္႔က်သင့္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ ကနဦးရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ စရိတ္ႀကီးျမင့္ေသာ္လည္း ေလာင္စာဆီစရိတ္ေခၽြတာႏိုင္သျဖင့္ ေရရွည္တြက္ေျခကိုက္ေၾကာင္း ယင္းကေျပာသည္။
အဆုိပါ လွ်ပ္စစ္ကားမ်ားသည္တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ အေျခစိုက္ Zonda ကုမၸဏီ၏ နည္းပညာႏွင့္ ပစၥည္းမ်ား အသံုးျပဳ၍ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံတြင္ ထုတ္လုပ္ျခင္းျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။ Zonda ကုမၸဏီသည္ ျပည္တြင္းကားေစ်းကြက္သို႔ ဇန္န၀ါရီ ၂၁ ရက္မွ ၂၄ ရက္အထိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တပ္မေတာ္ခန္းမတြင္ က်င္းပခဲ့သည့္ ကားျပပြဲမွစတင္၍ ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္လာျခင္းျဖစ္သည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေစ်းကြက္အတြင္းသို႔ ေဒသတြင္း ႏိုင္ငံမ်ားျဖစ္သည့္ အိႏၵိယ၊၊တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္ႏွင့္ ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံ မ်ားက လာေရာက္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံ၍ ေရာင္းခ်မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္စိတ္၀င္စား လ်က္ရွိၾကေၾကာင္း သိရသည္။